11 Aralık 2013 Çarşamba

Doğum Kontrol Hapı, Biz, Kar-Kış Kıyamet ve Sabır...

Neye kırıldık şimdi biz
Neden toparlayamıyorum ben
Neden kendimi odalara kapatasım geliyor, müzik ve biraz da pek depresif.
Gerçekten tek suçlu yazz hapı mı.. Bir doğum kontrol yöntemi olarak hap ve otomatik gelişen sinir bozukluğu ve zaten birlikte olamama durumu..
Çift taraflı korumadayım!!


Sinirlisin koca..
Çok sinirlisin..
Dün akşam ki aşırı sinirin anlaşılmaz ve anlayış kabul edilemez bilesin..
Neye sinirlendin ne kafanda o kadar büyüdü, sonra geldin çarptın bana.
Birde beni suçladın. Durmadın durmadın, hiç susmadın ve ağzına geleni söyledin..

Eee noldu? Ben bir odadayım şimdi, dünkü patırtıdan sonra kendime gelemedim kocam, sen bilgisayarını önüne alıp devam ettin ya gecene, ben kendimi banyoya atıp ağladım, ordan yatağa.. Hüngür hüngür..
Sabah 5'te kalktım.
Sinirden herhalde.
Ama anlamadım ben neden kalktım, sonra baktım yanımdasın, ayy bir sarılayım dedim sonra hatırladım..
Halbuki bir kaç saat evvel ağladım ya ben, unuttum yine!

Kalktım onca kar kış, işe gittim, karşıya geçtim.
Yüzüm gözüm şiş tabii.
Darmaduman, evde giydiğim hırkayı üstüme geçirdim, ne giyeceğimi  bilemedim. Yani bilememişim..

İştekilere alerjim tuttu ondan yüzüm gözüm şiş dedim.
Yuttular sanırım.

Yutmalılar zaten çok meraklılar çoğu zaman..

Akşam 4 mü 5 mi aradın, süt dökmüş kedi gibi, Galatasaray'ın Juventus'u yendiğini söyledin, sağolasın, en beklediğim haber!!

Az öncede kucağında kocaman bir kedi, hasta olmuş buna bakalım dedin, geldin.
Olmadı.

Ben odada bunalım.
Ne zaman konuşacağız, ne konuşacağız, yine mi üstünü kapatacağız bilmiyorum.
Sahi neden sen bağırınmıştın?

Vallahi bilmiyorum.
Ben ki +Balık Burcu kadını, pek salak, pek şapşal ve bayağı duygusal.
Ve sen +Boğa Erkeği azgın, sinirli ve sağlam..

Hayat güzel dimi şimdi?
Bana değil..
Ve mutfağa gitmem lazım, malum hap alacağım.
Hapımı alayım ki doğumumu kontrol edeyim.
Hapımı alayım ki her şey daha beter görünsün gözüme.
Kısır.
Döngü.

Bu yazının şarkısı da bu..  https://www.youtube.com/watch?v=AGNfE7r-Vdc

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder