15 Kasım 2013 Cuma

Kadınlar Kulübü ve Kadınları...

Kadın olmak zordur.
Çocukluğundan tutun büyümesine, evlenmesine, doğumuna, yaşamına, kariyerine kadar her şey detay her şey dert..
Ve kadınların anlaşılmak gibi dertleri var.
Anlamak,
Konuşmak,
Dertlenmek,
Dert dinlemek,
Sevmek,
Paylaşmak... Kadının doğasındaki en önemli unsurlar.

Ve biz kadınlar çoğu zaman anlaşılamıyoruz. Ya eşimizden, ya ailemizden, kardeşimizden, kuzenimizden, komşumuzdan, öğretmenlerimizden dertliyiz. İşte artık günümüzde teknolojiyle birlikte bunu yapabildiğimiz yerler var. Bunlarında en önemlisi, büyük kadın ordusu, büyük kadın topluluğu  "Kadınlar Kulübü"...

Büyük ihtimalle kadınların kurduğu bu sitede yok yok. Özellikle forum kısmı benim vazgeçilmezim. Diyet, estetik, jinekoloji, yemek,  sağlık, vücut bakımı, çoluk-çocuk, eş-sevgili, seyahat, dikiş-nakış, moda, evlilik, dekorasyon, kültür-sanat... Aklınıza gelebilecek her şey.

Ben seviyorum böyle birliktelikleri, insanlar burada konuşuyor tartışıyor, başlarına gelen hikayeleri anlatıyor. İyi ki varlar..Ne güzel bir iş yapmışlar.. Ben okuyorum yazılanları, pek aktif orada yazmasamda okumaya çalışıyorum herkesi..

Kadınsan ya da kadınları anlamak istiyorsan bak sevgili okuyucu.
Kadınlık güzel şey.. Bir çok çekmece açık kadının beyninde, aynı anda onlarca işi yapabilir. Doğanın en güzel varlıklarından..

http://www.kadinlarkulubu.com/portal/
http://www.kadinlarkulubu.com/forum.php

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder