4 Mart 2014 Salı

Bloğu açtık, İyi Halt Ettik..

Bloğumu açar açmaz şahane tepkilerin yanı sıra tabii ki kırılmalar oldu.
Henüz darılmalar bölümünde değiliz, belkide öyleyiz ama ben farkedemedim..

Elçin okur okumaz bana Whatsapp'tan mesaj attı tabi.. "O kadar işin vardı, yorgundun gelmeseydin canım doğumgününe"
Bıııırrrrrssssssssssssss
Toooosssssssssssssssssss

Evet duvara çarpmıştım...

İşte günlüğün açılmasının dezavantajları.
Anlatmak çok zor işte halini, durumunu en yakınındakilere bile..

Alındı mı, kırıldı mı, beni mi düşündü gerçekten önce hiç anlamadım.
Dedim ki Elçin ben senin için her yere gelirim. Gerçekten öyle ben Elçin için çok çok mühim bir şey olmazsa başıma gelen, gelecek, her şeyi yaparım. Ama o gün çok tuhaftım işte onun doğum gününe denk geldi, çok zorlandım giderken, halsiz ve bitkindim.. Denk geldi işte.. Aslında çok da uzatacak bir şey yok, ama alındı sanırım.. O da insanların zorla bir şey yapmamaları gerektiğini, bu konuda hassas olduğunu söyledi. Bende bunun bir günlük olduğunu alınmaması gerektiğini, ama işte artık size açtığım için daha dikkatli yazmam gerektiğini vurguladım o da hayır kendim olmam gerektiğini, yazabiliyorsam eğer her şeyi özgürce yazmam gerektiğini anlattı..

Yani biz şimdi ne konuştuk, sonucunda n'oldu?
Onun yazdıklarına ben bir süre, benim yazdıklarıma da en sonunda o cevap vermedi..

Havada asılı kala kaldık bugün.
O yüzden biraz asabım bozuktu akşam.
Yattık uyduk işte sabah oldu.
Aman sabahlar olmasın!




2 yorum :

  1. Canım keşke söylemeseydin birilerine bu blogu. Bende başta düşündüm ama sonra vazgeçtim çünkü rahat olmak istediğimiz bir alan burası. Hesap vermeden içimizi dökeceğimiz, yazıp rahatlayacağımız bir yerken, başkaları ne düşünecek diye içimize attıklarımız çoğalıp gidiyor. Kimseyi düşünmeden yazmak daha rahatlatır insanı. Yakınlarımdakilerin okumasını istemiyorum mesela, senin gibi işte, sonra kırılmalar darılmalar off puff :( Allah yardımcın olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya :)) Ama bakıcam bir hal çaresine sanırım iki blog olacak, bu kalacak daha özel, diğeri ortalığa falan, o kadar ısrar ettiler ki dayanamadım, sorma.. :)

      Sil